Sløyd;)

Nå har jeg startet på boksen min i sløyd og jeg har kommet godt i gang!

Det første jeg måtte gjøre var å skrive opp en liste over hvilke deler jeg trengte! 

Når delene var klare kunne jeg starte å tegne opp og borre hull til jeg skulle sette sammen boksen!Etter jeg hadde tegnet på de første sidene måtte jeg borre ut hull!Deretter måtte jeg lage hull i de to siste sidene, de måtte jeg merke opp ved å sette i disse:Så tok jeg de andre sidene og trykte oppå som dette, for å lage merke der jeg skulle borre!

Etter det borret jeg i hull satte jeg i plugger og måtte da teste om delene passet sammen.Når delene passet kunne jeg ha i lim i hullene og lime sammen!

Jeg var dessverre uheldig og litt dårlig når jeg skulle sette på tvinger på boksen så tørket limet og boksen ble da roskakk:/ Jeg måtte da ta dele fra hverandre og måtte starte nesten helt på nytt! Etter jeg da hadde borret ut hullene på nytt og skulle se om delene passet sammen, fant jeg ut at delene mine ikke var riktig kappet..:(( Jeg måtte derfor starte helt på nytt igjen, men fikk da hjelp av minne snille lærer og jeg er nå ferdig med å lime sammen og har begynt å pusse boksen!:))

Jeg har nå lært at jeg må være mye mere nøye når jeg skal tvinge sammen, så jeg ikke gjør den sammen feilen flere ganger!:)

Xoxo Heidi😚

Legg igjen en kommentar

