FERDIG!💜

Nå er jeg endelig ferdig, pg jeg har gjort mye siden sist jeg blogget!

Det første jeg gjorde var og sy på hempe. Først lagde jeg hempe:) jeg brukte et bilbelte og så tredde jeg på et stoff jeg hadde sydd sammen utenpå det!

Deretter sydde jeg hempene på veska!

Når jeg hadde sydd på hempa fant jeg ut at jeg ville ha en borrelås inni! 

Etter det skulle jeg lage en sjablong som skulle være trykket på veska! Mønsteret jeg lagde var et anker:)Etter jeg hadde skjært ut var det bare å trykke på og så var veksa ferdig:)!

Jeg synes dette har vært en spennende oppgave og jeg har lært bedre om hvordan man syr! Jeg synes også at det var morsomt at vi måtte skjære ut vår egen sjablong!:) jeg likte denne oppgaven veldig godt!

Xoxo Heidi😚

Legg igjen en kommentar

