Veske🛍

Nå er det lenge siden jeg har blogget og jeg har fått gjort mye siden sist! 

Først begynte vi å klippe ut stoff! Jeg valgte et stoff som var veldig langt og som vi la utover gangen! 

Så etter det satte jeg i nåler og begynte å sy!

Først så sydde jeg stoffet som skal være utenpå veska!


Og så sydde jeg stoffet som skal være inni!

Etter jeg hadde sydd så skulle jeg sette sammen stoffene! 


Det neste jeg skal gjøre nå er å lage hempe til veksa:))
Xoxo Heidi😚

Legg igjen en kommentar

